woensdag 26 juni 2013

Go green or go home.

Gister avond, voor mijn gevoel midden in de nacht maakte ik een nieuwe account aan op youtube.
'A Teaspoon Of Mojo'. Gedreven door het feit dat mijn verstandskies elk moment door mijn kaak heen kon komen zetten en waarschijnlijk enigszins 'groggy' van de pijnstillers startte ik mijn eigen 'groene hoekje' op het wereld wijde web.

Het laatste jaar doodde ik suffe momenten met het bekijken van altijd knappe, slanke, gezellige en vrolijke meisjes met een vlog op youtube. Ze kletste een eind weg over make-up, kleding, interieur, boeken, mannen en hun heerlijke leven. Ze lieten me zien hoe ik mijn krullen in bedwang kon houden, welke producten ik niet moest kopen. Ik kon zelfs bekijken hoe ze door hun geblinddoekte boyfriend in de make-up werden gezet.
Allemaal even enig. Maar ik miste een beetje diepgang. Want wat zat er nou eigenlijk in die 'gorgeous' producten die ze mij aanraadde? Als ik op de ingrediƫnten lijst keek kon ik drie kwart van de onuitspreekbare namen niet thuis brengen. Waarom zou ik iets op mijn huid smeren, eten of aantrekken dat ik niet kan herkennen? Maar wat zijn dan de alternatieven? Want ik wilde niet eindigen met ongewassen haar, een make-up loos hoofd en kauwend op een stronkje onbespoten selderij.

En daar begon mijn zoektocht.
Die zoektocht wil ik graag met jullie delen. 

'A Teaspoon Of Mojo' is mijn extra toevoeging aan een beetje bewuster, groener en vooral gezelliger leven.
Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten